گواهینامه ISO, HSE گواهی نامه iso , hse گواهینامه ایزو, استاندارد ISO و گواهی , HSE – MS گواهینامه CE , گواهی IMS ، گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، گواهی تایید صلاحیت پیمانکاری ، رتبه انفورماتیک , رتبه پیمانکاری

09226799678

info@ims-iso.ir

گواهینامه ایزو 10668

گواهینامه ایزو 10668

در دنیای امروزه دارایی هایی که قابل مشاهده نیستند خیلی بسیار با ارزش هستند که نیاز به به بررسی زیادی هست تا بهتر شناخته شوند. گواهینامه ایزو10668 هم یکی از این دارایی هایی است که شرکت ها به آن توجه خاصی نشان ندادند و برای گرفتن آن اقدام نکرده اند. برای کنترل کردن و مدیریت کردن هر موضوعی نیاز است که ابتدا آن را مورد سنجش و اندازه گیری قرار داد. شرکت ها برای اینکه بتوانند برند مورد نظر را به نحو احسن مدیریت کنند نیاز دارن که برندهای مورد نیاز را مورد بررسی و تحلیل و همچنین مورد اندازه گیری قرار بدهند. گزارش های سالانه نشان می دهد که برای اندازه گرفتن برندها اختلاف نظرهای بین افراد وجود داشته است. به خاطر همین اختلاف نظرها شرکت ها سعی کردند راه حلی در این مورد پیدا کنند و توانستند پس از دو سال با تلاش و جدیتی که متخصصان در این زمینه انجام دادند یک استاندارد بین المللی را برای اندازه گیری و سنجش برندها به وجود آورند که این استاندارد، استاندارد 10668 بود که توانستند آن را انتشار دهند و همچنین توانستند گواهینامه ایزو 10668 را صادر کنند.

ایزو 10668 توسط کمیته/ISO PC 231 مدیریت انرژی آماده و فراهم گردیده است

کسانی می توانند در دنیای برندسازی و بازاریابی موفق و پیروز شوند که بتوانند قواعد و اصولی که در استاندارد 10668 وجود دارد را به نحو احسن رعایت کنند. بنابراین فعالیت و عملکرد گذشته برند شرکت ها ضامن این نیست که حتما این برندها در آینده مانند گذشته موفق خواهند شد.

نکات مهم جهت دریافت گواهینامه ایزو 10668

چیزی که موجب می شود متقاضیان بتوانند گواهینامه ISO 10668 را دریافت کنند ارزش گذاری برندها است. زمانی که برندها را مورد ارزیابی و اندازه گیری قرار می گیرند و بعد اقدام به گرفتن گواهینامه ایزو 10668 می گیرند.

1-ارزیابی و مورد تحلیل قرار دادن پشتیبانی قانونی
2-حقوق قانونی و معتبری که در مسیر اخذ گواهینامه ایزو 10668 بایستی رعایت کرد.

برای ارزیابی بازار باید همه مواردی که به بازار مربوط می شود را مورد تحلیل و بررسی قرار داد از جمله موضوعات این بررسی ها، سود، شبکه های موجود در آن است که به خوبی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کاربرد گواهینامه ایزو10668

داشتن گواهینامه ایزو 10668 به شرکت ها کمک های زیادی می کند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکتی که این گواهینامه را در محیط شرکتی خود به خوبی اعمال می کند مطمعنا برندهایی را ایجاد می کند که موجب معروف شدن محصولات شرکت و همچنین شناخته شدن و مشهور شدن صاحبان این شرکت ها می شود.

زمانی که گواهینامه ایزو در فعالیت های شرکت اجرا می شود این کار موجب شادی و نشاط کارمندان شرکت خواهد شد و موجب می شود که افراد متخصص علاقمند شوند که بخواهند متقاضی کار کردن در این شرکت شوند.

زمانی که محصولات شرکتی برند می شود که اینکار باعث مشهور شدن شرکت و صاحبان آن می شود. بنابراین مدیران این شرکت ها به خاطر برند شدن به راحتی می توانند در بازار خود را پیدا کنند و مدیریت بازا را در دست بگیرند و بازار را تحت کنترل خود بگیرند.

برند بودن محصولات شرکت موجب می شود که مشتریان همیشه از این محصولات خریداری کنند و به دوستان و آشنایان خود این برند را پیشنهاد دهند. این گونه می تواند به وفاداری و حمایت خریداران اعتماد و تکیه کرد و تولید محصولات خود را افزایش دهند.

زمانی که برندی معروف می شود و در سطح بین المللی منتشر می شود موجب شناخت بیشتر آن در بین کشورهای دیگر می شود و حتی می تواند بر سیاست کشورها تاثیراتی را بگذارد و سیاست را تحت تاثیر خود قرار دهد.

برند شدن موجب می شود شرکت محصولات بیشتری را تولید کند و علاوه بر مشتریانی که در کشور خود وجود دارد به کشورهای دیگر ارسال کنند. این کار موجب می شود سود بیشتری را به دست آورند

برند بودن می تواند این شرایط را به وجود آورد که بر بازارهای کشورهای دیگر بتوانند تسلط پیدا کنند و قدرت بازار جهانی را به دست آورند و اقتصاد بازار را کنترل و مدیریت کنند.

بنابراین داشتن گواهینامه ایزو10668 و برند شدن موجب می شود که

جزء انتخاب اول هر مشتری شود
جزء آرزوی شرکت ها و افراد شود
می توان قدرت را در دست گرفت و هر قیمتی را که مشخص کند در بازار عنوان شود و دیگران هم حتی در صورت ناراضی بودن آن را قبول کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید