گواهینامه ISO, HSE گواهی نامه iso , hse گواهینامه ایزو, استاندارد ISO و گواهی , HSE – MS گواهینامه CE , گواهی IMS ، گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، گواهی تایید صلاحیت پیمانکاری ، رتبه انفورماتیک , رتبه پیمانکاری

09226799678

info@ims-iso.ir

نحوه دریافت گواهینامه ایزو 45001

نحوه دریافت گواهینامه ایزو 45001

صدور گواهینامه و آموزش ISO 45001

ISO 45001 به شما کمک می کند تا از طریق محیط کاری ایمن و نیروی کار سالم تر، ریسک را کاهش دهید و عملکرد تجاری را بهبود بخشید.

اوضاع عوض میشود؛ این یک واقعیت است. در حالی که عوامل خارجی که اغلب خارج از کنترل ما هستند ممکن است بر دنیای کار ما تأثیر بگذارند، یک چیز ثابت می ماند. شما می خواهید کارمندانتان ایمن باشند.

گواهینامه ISO 45001 می تواند با کاهش خطرات مربوط به محل کار و ارائه چارچوبی محکم برای سلامت، ایمنی و رفاه کارکنان شما - صرف نظر از اندازه سازمان، بخش یا موقعیت جغرافیایی، به شما کمک کند.

ISO 45001 استاندارد بین المللی مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (OH&S) است. به طور فزاینده‌ای در بسیاری از کشورها یک الزام قانونی است، به سازمان‌ها کمک می‌کند تعهد داخلی و خارجی خود را به ایمنی محل کار نشان دهند و شهرت کسب‌وکار خود را نزد کارکنان و مشتریان تقویت کنند.

مزایای ISO 45001

نیروی کار سالم تر و ایمن تر

هدف ISO 45001 کاهش حوادث مربوط به کار است و بر ایجاد یک فرهنگ بهداشت و ایمنی تمرکز دارد که به موجب آن کارکنان تشویق می شوند تا نقش فعالی در OH&S خود داشته باشند. این - که زیربنای رهبری قوی با تعهد قابل اثبات به OH&S است - به ایجاد یک فرهنگ ایمنی کمک می کند که منجر به کاهش جابجایی کارکنان، افزایش روحیه و بهبود نرخ حفظ کارکنان می شود - و همچنین محیط کار آنها را ایمن تر و سالم تر می کند.

بهره وری را به حداکثر برسانید

ISO 45001 به سازمان شما کمک می کند تا پروفایل های ریسک را از طریق یک فرآیند سیستماتیک درک کند تا نیروی کار شما را سالم و ایمن نگه دارد، در نتیجه غیبت و جابجایی کارکنان را کاهش می دهد و منجر به افزایش بهره وری می شود.

انطباق و تعهد به تعالی

ISO 45001 چارچوبی روشن برای مدیریت تعهدات قانونی و قانونی شما فراهم می کند. پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت قوی OH&S می‌تواند به ایجاد اعتماد به ذینفعان کمک کند، در نتیجه شهرت نام تجاری شما را بهبود می‌بخشد و در هنگام مناقصه برای قراردادها مزیت رقابتی ایجاد می‌کند.

ادغام ساده

ISO 45001 به راحتی با تمام استانداردهای سیستم مدیریت جدید و تجدید نظر شده ISO مانند ISO 9001 و ISO 14001 یکپارچه می شود، زیرا متن سطح بالا و ساختار مشترک یکسانی دارد.

برای ISO 45001 به کمک نیاز دارید؟

ما ممیزی در محل و از راه دور، تجزیه و تحلیل شکاف و آموزش مناسب برای سازمان‌ها در هر اندازه و از همه صنایع را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از ISO 45001 ببرید. ما با شما همکاری می‌کنیم تا بهترین گزینه‌های ممیزی و آموزشی را برای شما طراحی کنیم. کسب و کار.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه ISO 45001 و آموزش با ما تماس بگیرید.

گواهینامه معتبر

دامنه اعتبار ما هر سازمانی در هر بخش صنعتی را پوشش می‌دهد و به شما نسبت به توانایی‌های فنی و تخصص ارزیابی ما اطمینان می‌دهد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که ما ارزیابان در مورد الزامات استاندارد اطلاعات داخلی دارند که می توانند از طریق فرآیند ارزیابی با شما در میان بگذارند.

چگونه گواهینامه ISO 45001 دریافت کنیم؟

هنگامی که سیستم مدیریت به اندازه کافی با نتایج اثبات شده بالغ شد، می توانید ممیزی ISO 45001:2018 را آغاز کنید. اما، قبل از شروع فرآیند صدور گواهینامه ISO 45001، به تعهد مدیریت ارشد سازمان و به دنبال آن مراحل ذکر شده در زیر نیاز دارید.

با اهداف و الزامات استاندارد ISO 45001 آشنا شوید.

تجزیه و تحلیل شکاف - شکاف هایی را که گواهینامه می تواند پر کند، شناسایی کنید.

پیاده سازی - طرح و اجرای اقدامات برای مطابقت با الزامات ISO 45001.

مستندسازی – ثبت اقدامات و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای مستندسازی اثربخشی و انطباق به دست آمده با گواهینامه ISO 45001

 

اخذ گواهینامه ایزو صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید